2009

Första januari 2009. Jag kan inte förstå vart 2008 tog vägen? Det gick alldeles för fort.
Vi hade ett väldigt lungt nyårsfirande. Var hos mamma och pappa hela kvällen. Åt gott, spelade lite kort, såg lite tv och skåla in det nya året. Jag var så trött hela kvällen, var precis så jag orkade vara vaken till tolvslaget. Vi for hem runt ett coh då stupade jag i säng. Ärligt talat så minna jag inte när jag knappt orkade vara vaken till tolv sist, så jag skyller min trötthet helt och hållet på min förkylning.

Nåja, jag var ute och fotade lite fyrverkerier iaf. Gick sådär, svårt att veta vart man siktar när man bara ser en svart himmel:) Men däremot kan jag säga att Vilja är då inte det minsta rädd fär smällarna. Hon smet ut när nån skulle ut på altanen, hon tittade lite på himlen gick sen glatt ut i snön och gjorde sina behov. Men det är ju iaf skönt att hon inte bryr sig. Kanske beror det på att hon brukar vara och jaga? Ja, vad vet jag.

Nu ska jag bädda ner mig i soffan, slå på en film och försöka bli frisk så jag kanske har krafter till att fara på Ikea imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0