Härligt!

Min önskan om sol och lämplig temperatur gick i uppfyllelse! Det är så himla härligt ute idag, det droppar från takena och är nästan lite tendens till kramsnö. Jag kan knappt sluta le för det är så härligt! Vilja och jag har varit på en prommis genom byn och sen sparkat boll här ute på gården. Det blev inget semlebak idag, jag var förnuftig och tänkte att det skulle vara väldigt dumt att ha i frysen. Alldeles för lätt att plocka fram när suget efter något sött smyger sig på. Istället var jag på Rosenboden och handlade semla.

De ringde från Älvsbyn nu idag, andra gången nu alltså. Förra veckan stod jag i kassan när de ringde, med andra ord - svårt att svara. Idag var jag ju faktiskt ledig, men hade telefonen i jackan. Tror ni jag hann svara? Näe. Och nu försöker jag ringa upp men de går inte att komma fram. Så typiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0