Det gick ju bra det där

Det blev ingen skidtur idag, men det blev iaf en promenad i snön! Klart bättre än ingenting.
Jag var ju på Arbetsförmedling idag, och TACK!!! Äntligen har jag fått en bra handläggare! Han resonerade precis som mig, att jag har ju åtminstonde jobb tillskillnad från många andra som behöver tiden där bättre än mig. Så jag fick ny tid till sommaren. Nu ikväll visade sig också att jag har tydligen bott granne med karln när jag var liten. Lite kul ändå.

Efter mitt besök på Ams for jag vidare till mormor och morfar. Blev bjuden på lunch och visade i resekatalogen vilket hotell vi ska bo på. Sen berättade mormor lite reseminnen för mig, från deras första utlandsresa för, ja kan ni gissa hur länge sen? 35 år sedan! Och de var inte på charter till Mallorca då heller, utan for till Sri Lanka. Lät så härligt hur det var då, och nu hör man bara på nyheterna om alla hemskheter som pågår där nu.

Sen har även Nettan varit förbi en stund idag så hundarna fick busa här ute i snön. Nu ska jag städa lite som hastigast och sen fortsätta med lite bilder. Hittade några från sommaren -07 som jag helt hade glömt att jag hade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0