090209

Gud vad veckorna går fort! Jag hinner inte med, måndag nu igen! Helgen har jag spenderat på jobbet, det har gått så bra så och timmarna sprang bara iväg. Tänk om det alltid kunde vara så när man var på jobbet? Annars var helgen rätt lugn, vi var och firade Nettan i fredagskväll. Fikade gott, surrade och for iväg in till Max för ett kvällsmål. Sen blev de öl. Inte för mig dock eftersom jag skulle upp och jobba.

Idag har jag fått jobba lite extra. Skönt, sparar en akasse dag:) Kom hem för drygt 2 timmar sedan. Nu ska jag hoppa i säng för jag har sån fruktansvärd huvudvärk, så får vi hålla tummarna för att den är borta i morgon. Imorgon ska jag förresten ut och fota all snö, för det är ju så vackert nu när den väl ligger där. Plus att de lovat sol och då blir det ännu finare ju:) Och så ska jag kanske till Luleå och träffa Malin och Erica. Och Ericas lilla söting förståss:)


Kommentarer
Postat av: iricha

De var kul att ses men vi måste styra upp en bättre dag!!

2009-02-11 @ 08:29:45
URL: http://iricha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0