Snöoväder

Snön har vräkt ner idag. Sådär kul. När jag steg upp kl åtta imorse kunde jag inte se några spår från när Erik for hemifrån två timmar tidigare. Allt var igensnöat. Och sen bara fortsatte det, och fortsatte. Jag har skottat 3 gånger idag och traktorn en. Nu hoppas jag han kommer en sväng till innan jag far på jobbet imorgon. Och att han skottar upp mot vedbon också.

Vilja har fått ett tikskydd idag. Mest för att det är inte så trevligt om alla ska trampa i hennes blod hela julafton. Och jag har ingen större lust att springa med ett papper bakom henne hela dagen heller. Hon gillar det sådär kan vi säga. Vill helst inte lägga sig ner. Men det är troligtvis bara en vanesak.

Nu ska jag spela vidare i Mario Galaxy. Det är grymt kul!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Okay.. jag det är ju inte färgen som gör det :] Spela lugnt och ha en underbar jul, många kramar!

2009-12-24 @ 00:31:15
URL: http://hannahaj.blogg.se/
Postat av: Nettan

Jättefin nya bloggen! Gillar den skarpt! :D

2009-12-30 @ 22:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0