Sommarvärme!

Sommaren har verkligen visat sin bästa sida idag! Strålandes sol och ca 28 grader i skuggan. Underbart! Dock orkar man inte göra så himla mycket när det är sån värme. Spenderade förmiddagen med att surra med Malin i 1,5 timmar, sen gick jag ut och satte mig i solen ett tag. For iväg till konsum för jag var så ruskigt sugen på räk/kräftmacka. Och jag lyckades göra en underbar röra att lägga på mackan. Ibland förvånar jag mig själv:)

Sen har jag inte gjort mycket mer än hänga tvätt, plocka fram prylarna till imorgon, diska utomhus, ätit hallon från buskarna och vattna blommorna. Produktiv dag med andra ord. Nåja, har man semester så har man! Allt behöver inte hända på en dag då.

Imorgon ska jag alltså på loppis med pappa. Har fakitskt lyckas gräva fram en del att sälja också, nu är det bara hoppas att någon annan behöver det. På tal om att sälja saker så verkar jag ha en köpare på gammelkameran också. Känns bra det:)

Nu ska jag fortsätta studera handboken om nya kameran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0