Jobbstart

Åter till vardagen med lite rutiner. Jobbet har börjat om efter semestern idag. Precis som förra året kändes det som att man aldrig varit borta från jobbet när man väl kommit sig in på bygget. Nåja, i år känns det faktiskt som att jag haft semester klart. Den har känts lång, kanske för att jag haft semester i tre omgångar? (även fast jag nu var sjuk nästan hela första semestern). Men jag har bara jobbat en vecka åt gången för att sen vara ledig i drygt en vecka igen. Och kanske är det för att min "riktiga" semester var lagd så sent som andra halvan av augusti? Jag menar, tidigare under sommaren finns det ganska många måsten att hinna med, som semestern lätt äts upp av. Nu var ju allt sånt färdigt, så vi har kunnat slappna av totalt. Det viktigaste vi hade att göra var väl att kasta in veden, och det har älsk gjort till största delen. Jag köra endast en 5-6 kärr med ved. Jag hoppas innerligt att det var sista året vi behöver hålla på med ved i den här utsträckningen.

Nåja, jobbet gick bra iaf. Kul att träffa alla igen. Finns mycket att surra om eftersom man inte sett många sedan juni. Och det fanns en del att göra, så att säga. Jag hade fått en helt ny serie på elavdelningen att bygga in. Tänket var inte riktigt där, och jag fick hoppa fram och tillbaka för att komma igång. Men, nu har jag en liten start inför imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0