Vart tar tiden vägen?

Av allt jag hade tänkt få gjort idag är det endast en sak som är utförd. Jag har äntligen (om än lite sent) fått ner fröna i jorden. Så nu får vi se om det hinner ta sig något innan man ska plantera ut det.
Morgonen började med att jag och mamma for ut till Trundön för att fota lite. Passade på att ta en liten promenad också för att slippa gå efter Rosviks gator. Sen for vi vidare in till Piteå för att hälsa på mormor och morfar. Men vi hamnade förståss en sväng på stan också. Hittade för en gångs skull lite kläder jag ville ha, så jag passade på att handla, men jag vill ha mer! Ge mig pengar nu!

Ikväll har jag snikat middag hos mamma och pappa och mest suttit här. Jag borde gå och stoppa igång en tvättmaskin och börja rensa i skåparna. Nu har jag ju till och med köpt hem kartonger, nya sopsäckar och plastkorgar så det ska bl lite ordning. Också måste jag klippa Viljas klor. Och plocka ögonbrynen. Och fixa fram nå kläder tills imorgon.
Ska förresten börja med att ställa alkoholen på kylning nu på en gång!




Kommentarer
Postat av: Nettan

Ja alkoholen i kylen BUMS! ;)

2009-04-29 @ 21:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0