Söndag

Sitter och häckar framför teven, ser Sanningens ögonblick just nu. Vet inte riktigt vad jag tycker om programmet faktiskt, lite fånigt tycker jag nog det är, fast ändå lite underhållande. Såg däremot Whipeout eller vad det nu heter innan, och det var kasst enligt mig.

Jag är rätt trött också. Blev sent igår, och sen har jag jobbat idag. Hade iaf en trevlig kväll igår hos Nettan och Martin, vi blev bjudna på jättegod asiatisk soppa. Den var riktigt grym och jag önskar så att jag kunde göra något sånt. Sen satt vi och surra hela kvällen och där runt tolvsnåret drog jag och Nettan in till Max i Piteå. Hem kom väl jag och älsk först strax efter två, och innan jag varvat ner så pass så jag kunde somna var väl klockan närmare halv fyra. Så ögonen har varit små idag på jobbet. Men det gick det också, och jag har fått en hel del gjort på min avdelning.

När jag kom hem hade älsk uppvisning av oilka frisyrer, av skägget. Och sen gick vi över till svärmor och svärfar för en klippning. Så nu är han så fiiin min älskling! =) Fast det är han ju alltid!

Imorrn är jag ledig. Skönt! Städning på schemat - mindre skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0