Äntligen visade sig solen!

Idag kom äntligen solen! Jag hade nästan hunnit tappa hoppet om att få se den under mina lediga dagar i påsk.
Dagen har vi spenderat i Tvärån ute på altanen. Barnen har lekt i snön och ridit på hästarna, och vi har sugit åt oss av solen:) Det är så mysigt att vara där, måste bli bättre på att fara dit på mina lediga dagar! När vi kom hem strax innan sju gick vi bara in och hämtade Vilja för att gå över till Staffan och Carin där vi sen har spenderat hela kvällen.

Gårdagen var en riktig slappar dag. Jag låg nog seriöst i soffan alla min vakna tid, bortsett från middag och när mamma och pappa var förbi. Varför ska alkohol göra en så seg? Nåja, det var det värt för fredagkväll var riktigt trevlig! Nettan och Martin var ju här på middag och Jacob slöt upp senare på kvällen. Och så intog vi lite alkoholhaltiga drycker och surrade på. Men nu är det dåligt med drickbart här hemma, endast hjortronlikör kvar som jag inte klarar av.

Härligt när man hör det droppa från taken!



Nu regnar det förrersten, bra, så försvinner det snö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0