Vart tar tiden vägen?

Dagarna rullar på och jag hinner knappt göra nått av det jag tänkt. Förstår inte vart tiden tar vägen. For till stan vid 10.30 idag och kom hm strax innan två igen. Men sen då? Åt lunch och..uhmm..jag vet inte. Var hos mamma och pappa en sväng under kvällen och nu har jag lagat middag för en stund sen. Till och med baotasats så de skulle bli lunchlådor åt älsklingen min.
Imorron ska jag iväg till stan igen. Det är helt galet vad jag rännt på stan i veckan. Köpte mig polon i grönt idag. Plus ett par svarta "finbyxor". Fast de ska jag nog lämna igen imorrn. Är inte riktigt nöjd med dem, och ärligt talat, hur ofta kommer jag använda dem? Bortsett från Sthlm så typ jul kanske? Ska försöka hitta mig några svarta jeans istället tror jag.

Blir att städa imorrn också, dock bara lite lätt med undanplockning och dammsugning. För fredag ska de riva i skorstenen igen, och jag vet ju hur mycket det dammade sist. Så det är absolut ingen ide att dammtorka imorrn. Men förhoppningsvis tar de inte allt för länge nu innan täljstenskaminen står här!

Blev förresten rätt nöjd med klippningen. Betydligt kortare än vad jag hade tänkt mig egentligen. (Även fast tanken om att klippa mig kort igen for fram och tillbaka lite snabbt igårkväll) Men det känns ändå bra, för det är ju inte kort-kort ändå. Liksom halvlångt fast ändå kort. Eller tvärtom. Eller hur man nu ska förklara.

Äääh, skitsamma. Längden är där, fast det är rätt så uppklippt och mitt självfall har kommit fram ordentligt.
Det får duga som förklaring helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Erica

Skulle vara skoj med bild, så man får se hur du ser ut nu, vill ju känna igen dig när jag möter dig på stan... :P HIhi

2008-09-04 @ 09:05:20
URL: http://iricha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0