Storforsen

Så var helgen snart över. Har varit en riktigt bra helg faktikst. Storforsen var så mysigt, och de är ju alltid så fint där! De var grillning både en och två gånger, upptäcksfärder och leta efter fina stenar som gällde hela dagen. Vi va först dit på morgonen och sist därifrån på eftermiddagen. Det kryllade ju inte av folk direkt, troligtvis eftersom det var fredag, men det var bara skönt att ha stället i princip för oss själva. Vi rundade av kvällen med pizza på cafet med Nettan och Martin.






Igår försvann dagen på ingenting alls. Vi var och firade mamma en sväng på eftermiddagen eftersom hon fyllde år. Blev där några timmar, och sen hem igen. Erik satt igång med gjutningen av golvet för kaminen och Nettan och Martin dök upp:) Det blev öl för grabbarna medans jag och nettan var städade. Drog in på Max på kvällen när jag kom på att vi inte ätit middag än. Hur man nu kan missa middagen?

I alla fall så var jag på ams i torsdags. Det gick bra, och min handläggare var riktig trevlig. Självklart var det inte hon jag skulle ha i fortsättningen. Det är så typiskt! Jaja, fem minuter efter jag var klar på jobbet ringde det från jobbet. Jag har fått ett vickariat på en månad från och med imorgon. Känns lite komiskt att vicka i tredje hand på ett vickariat  som jag anser att jag egentligen ska ha. Nåja, vi får väl se vad facket kommer fram till i veckan. Jag väntar mig en uppkallning och en utskällning efter hon har varit där.

Nä, nu ska jag göra mig färdig. Jag och mamma ska iväg till Fårön och fira henne och hennes tvilling. Ska bli mysigt att komma dit. Det är så himla fint där ute.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Vilka fina bilder duhar tagit!! Du är bäst på fotografering ;)

2008-09-14 @ 15:18:06
URL: http://nooz.blogg.se/
Postat av: Erica

Vi får ta och planera in en fika snart tycker jag. Jag är ju alltid hemma om dagarna. :D

Imorn går jag in i vecka 34. Så bara 7v kvar till beräknad dag (3 nov) spännande.... :P

2008-09-15 @ 08:46:16
URL: http://iricha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0