Städningen blir aldrig klar!

Idag ska jag iväg och vaccinera Vilja. Hon blev ju ett år sista augusti så det är dags. Nästa tror jag var först vid tre år sen. Har iaf för mig att Nettan sa så.
Annars så städar jag mest idag också. Känns som att det inte går frammåt när man måste dammtorka allt man ser. Men jag är iaf klar med köket, och det var ju värsta delen så nu kanske det går lite snabbare resten:)

Satt uppe galet länge i natt och spelade Spore. Rätt så kul spel måste jag säga. Det är som gjort för mig faktiskt. Med söta gubbar som man kan göra precis som man vill. Man börjar som liten cell och nu är jag på civilisationsfasen.
Ikväll måste jag försöka lägga mig i tid, ska ju faktiskt till Arbetsförmedlingen imorron så.

Jackan jag hade beställt var inte bra den här gången heller. Så jäkla surt när man väntat så länge på den. Ska försöka hitta mig nån på stan imorgon istället. Har faktiskt sett en som jag tror de blir. Om den nu passar på så att säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0