Underbar helg!

Det har vart en bra helg det här! Fredagskväll kom Nettan och Martin hit för att se Idol och lite Pictionary spelande:) Jag och Nettan äger fortfarande spelet trots att det gick som det gick:) Det slank ner lite öl för de andra, men eftersom jag skulle jobba i helgen blev det bara en liten cider för mig.
Som sagt, jobbat har jag gjort. Det har gått bra, har faktiskt fått lite mer tider nu några veckor framöver. Dock bara halvdagar, men det är ju bättre än ingenting. Och jag sparar ju av mina stämpeldagar.

Lördagkväll var vi på fest i Piteå. Jag var rätt nervös innan, men det hade jag inte behövt vara. Det var så trevligt och timmarna bara flög iväg! Det blev till och med utgång, och det ska jag meddela er, att det är över ett år sedan för min del!
Det var iaf en jättetrevlig kväll, och såhär i efterhand ångrar jag lite att jag var nykter. Nåja, nästa gång är de min tur att dricka helt enkelt!


Erik berättade i helgen om när vi träffades. Åh, jag älskar när han berättar det. Jag blir alldeles till mig och kan inte sluta le. Och att han minns sånna detaljer. Det pirrar i hela kroppen när han berättar. Precis som när man var alldeles nykär.
Jag älskar honom så otroligt mycket! Kom heeem till mig älskling
!



Nu ska jag ta och skriva en ansökan. Fick en anvisan av Arbetsförmedlingen att söka ett jobb. Kan för allt i världen inte se hur de kunnat matcha mig mot det. Men, det är väl bara skicka in en ansökan så får vi se!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Låter som ni haft en kul helg?! Vart var ni på fest?! =)

2008-10-20 @ 14:25:25
URL: http://nooz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0