Plockardag

Jag som hade tänkt baka idag. Det blev det ju inte.  Nåja, att få det städat är inte heller helt fel. Har egentligen inte hunnit så himla långt, bara plockat ihop massa saker på övervåningen och burit ut i garaget, tvättat och putsat fönstrena på nedervåningen. Dock bara insidan, utsidan får bli nån annan dag när jag fått tag på en stege som jag vågar klättra upp på. Litar inte på den vi har ståendes här ute, den är alldeles för gammal.

Dags att hänga upp tvätten nu hör jag, maskinen stannade!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Jisses vad fint du har gjort här på bloggen din! =)

2008-10-14 @ 23:11:38
URL: http://nooz.blogg.se/
Postat av: Nettan

Ja du inspirerade mig! Har också provat lite ikväll. Meeeeen jag är verkligen inte så bra varken på photoshop eller konstiga koder :P Haha ja ja inte lätt när det är svårt!

2008-10-14 @ 23:46:11
Postat av: Nettan

Det betyder "Det finns ingen enkel väg från jorden till stjärnorna"

2008-10-15 @ 02:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0