Fredag

Vilken dag! Det har varit full rulle på jobbet, minst sagt. Fram till fem var det helt galet mycket, men sen tvärdog det. Jag gissar på att många jobbat halvdag idag eftersom det är Allahelgona i helgen. Det är trots allt ganska kul när det är så mycket folk i farten. Timmarna flyger bara förbi en. Och jag är lite imponerad över att man orkar hålla humöret upp hela tiden. (fast jag har bara haft glada och trevliga kunder hela dagen, så de är kanske inte så konstigt egentligen) 

Vi har eldat i kaminen ikväll, de var så mysigt! Imorgon ska Erik få elda lite på morgonen tänkte jag, så kan vi kanske göra en ordentlig brasa på kvällen. I övrigt har kvällen varit lugn, vi har sett Idol och inte så mycket mer. Eller, rättare sagt, jag har sett Idol, Erik har spelat sitt nya spel. Det är grymt irriterande ljud i spelet kan jag lova.

Nu ska jag nog krypa ner i sängen, jag ska ju faktiskt upp och jobba imorgon också.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Höhö du är utmanad! Kolla min blogg ;)

2008-11-02 @ 01:35:23
URL: http://nooz.blogg.se/
Postat av: Nettan

Jag gick trundön och tillbaka =)

2008-11-03 @ 22:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0