Dagen bara försvann

Jag vet inte vart dagen tog vägen? Helt plötsligt var klockan efter fem och jag drog hem till mamma och pappa för att skriva ut min ansökan. Självklart komdes jag inte åt nätverket så det tog väldigt länge innan jag kom på ett sätt att kunna skriva ut på. När jag väl fått ut papprena så läser jag på anvisningen "Ingen ansökan via brev eller telefon." och på nästa rad "Ingen ansökan via e-post" Hur fan har de tänkt få in ansökningarna då? Jag kikade på deras hemsida ifall de hade nån anmälan där av något slag, men inte det. Så nu har jag ändå stoppat allt i ett kuvert och hoppas på att adressen är rätt.

Hur som helst blev klockan kväll, jag for på Cafet för att inhandla snus och fastnade farmför Färjan där. Skulle sen hem och se Desperate Housewifes, men det hann jag helt glömma bort, och nu orkar jag faktiskt inte slå igång det.

Imorogn funderar jag på att fara till Piteå en sväng. Hälsa på mormor och morfar och ta en sväng på stan. Och kanske även en sväng till Tvärån. Det beror på, dels om de har tid och om barnen är hemma. Sen kan det ju även hända att de är på BB. Man vet ju aldrig. Spännande att lillpyret snart är här! =)

Det blåser och regnar ute. Känns otroligt att det ska vara fint väder imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0