Fullt upp

Ännu en dag till ända då. Tog mig iväg i tid idag så jag hann på Dollar och köpa julgardiner. Hade egentligen tänkt hänga upp dem ikväll, men jag är ärligt talat alldeles för trött. Det får helt enkelt bli imorgon, före eller efter jobbet.

Slutade fyra idag, och då fpr jag direkt vidare till Malin. Vi for en snabbis på stan och jag har faktiskt lyckats köpa två julklappar! En till älsklingen och en till lilla Elias. Är faktiskt helt nöjd med det jag köpt till Erik, fast det var ju bara halva julklappen, men ändå, jag vet ju vad mer jag ska köpa så=)
Vi for och beställde oss lite mat som Malin var så snäll och bjöd på=) For hem till henne och åt och inväntade att Erica skulle komma. Fick äntligen träffa hennes lilla tjej Natalie! Hon är hur söt som helst! Höll henne ett tag och hon var så snäll så=)

Sen blev det raka spåret till mamma och pappa där Vilja var. Grävde efter lite papper som jag måste skicka till a-kassan igen för att de verkar ha tappat bort dem. Konstigt, eftersom allt låg i ett och samma kuvert. Jaja.

Nu har jag och Vilja just busat runt här hemma och jag tror faktiskt vi ska ta och sova nu också. Behöver verkligen sova ut känner jag. Har bytt tid med en kollega imorrn så jag får jobba kväll istället. Annars måste jag ta med Vilja, och jag har inget färdigt för henne att ligga på i bilen. Så då är det bättre att jag jobbar kväll så hon får vara med mamma nån timme.

Förresten undrar jag vad som är fel med min mobil? Ibland går det inte att ringa till den. Som ikväll, jag kom på att den hade varit ovanligt tyst så jag trodde jag glömt den i bilen. Men den låg så fint i min jacka. Men då stod det nätverksnåntingblahablaha". Men, jag hade full teckning. Vad är felet? det är inte första gången den lägger ner sådär. Ibalnd står det något annat i displayen och ibland ser den ut som vanligt. jag fattar ingenting. Grymt irriterande är det iaf! Startar jag om telefonen börjar den funka igen. Så, är det telefonen? Eller är det simkortet det är fel på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0