Tillgodo är alltid kul!

För en gångs skull har jag hunnit med rätt mycket på jobbet! Allt tack vare Lina faktiskt eftersom hon var så snäll och stog i kassan på kvällen så jag fick lagerplacera och fylla på av kläderna som är på kampanj. Imorgon måste jag försöja städa upp ordentligt på avdelningen, men det är svårt när man jobbar 8-16 passet, för man är i kassan ALLA timmar. Förvisso som andra kassa en av dem, men ändå.

Imorgon kommer min älskling hem också! Som jag längtar! Min underbaring=)

Fick ett brev av HM idag i posten, jag har 110:- tillgodo där, så nu måste jag kanske titta in på sidan och se om jag hittar nått att beställa! Kanske borde öppna resten av posten nu också, men det var inte lika spännande, jag vet ju att det är räkningar så.

Nu ska jag hitta nå ätbart, sen blir det sängen, börjar ju tidigt imórgon så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0