Onda fötter!

Jo, jag har väldigt ont i mina fötter just nu. Jag skyller på att jag mellan 11-22.15 idag. Sista timmen var en pina för fötterna och jag ville bara ha en stol i kassan just då. Nåja, det gick ju ändå, och nu är jag hemma och slöar i soffan.
Jag hade egentligen tänkt lägga upp gardinerna ikväll men jag tror faktiskt det får vänta tills imorgon ändå.
Måste på banken imorrn också, och göra jul färdígt här hemma. För på söndag är det första advent och då ska julen vara framme! Och med tanke på att jag jobbar hela helgen så är det inte allt för mycket tid kvar att stöka runt på.

Nu sitter jag bara och väntar på att min älskling ska komma hem. Det var försenade två timmar tydligen. Jag röknar med att han är hemma strax baki ett i natt. Jag längtar!

Nu ska jag försöka hitta mig något att äta, pizzan vi fick till middag på jobbet var nämligen bara sådär god.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0