Myslördag

Ikväll har vi myskväll här hemma. Vi har nyss ätit fondue och nu ska vi strax slå på en film. Har inte riktigt bestämt mig för vilken än. Men först blir det en lite prommis med Vilja, hon är väldigt rastlös just nu.

Jag har jobbat idag, knökfullt med folk hela tiden. Undrar om det beror på att det varit riktigt pissväder idag med regn och slask. Jobbar sön-mån också, men sen är jag ledig i två dagar. Och jag är ledig nästa helg! Mysigt att få en hel helg med älsklingen:)

Imorrn ska de förövrigt byta fönster här. I köket vårat. Skönt, då kanske det blir ännu varmare här inne:)
På tal om det måste jag förresten installera mitt nya program där jag tänkt rita upp vårat hus som det ska se ut efter renovering/utbyggnad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0