Måndag igen.

Då var ledigheten snart slut för den här gången. Imorgon börjas det om igen på en ny vecka. Ska jobba tis-tors och helgen såklart. Sen får vi se hur det blir. Det är det nog ingen som vet ännu.

Jag och pappa har varit en sväng till Luleå nu ikväll. Får se på fredag hur det blir med allt då. Kanske kanske=) Jag blev då iaf helt såld. Fast jag är lite skeptisk på ett sätt, men den dagen det behövs så löser det sig säkert. Så jag behöver nog inte oroa mig för det.

Nu ska jag fixa mig en rostbiffsmacka och se Americas next top model, sen är det gonatt!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Vad blev du helt såld på? :)

2008-11-18 @ 18:18:07
URL: http://nooz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0