Jag vann mig en dag

Jg ligger en dag fel i datum den här månaden har jag märkt. trodde det var 18:e igår redan, men inte lärde jag mig något för det. Har gått och trott att det varit 19:e idag. En dag längre kvar till löning med andra ord. Nåja, det hade ju kunnat vara värre så att säga.

Nettan och Lady kom och sällskapade ikväll när jag kom hem från jobbet. Det gillar vi=) Hundarna sprang som tokar fram och tillbaka. Och jag och Nettan fick surra=)

Nä nu ska jag se Antm, hann inte igårkväll så=)


Kommentarer
Postat av: Nettan

Jag har också varit helt dagvild! Har trott att det har varit måndag idag och jag trodde även att den måndag i söndags! Helt galet!

2008-11-18 @ 22:15:18
URL: http://nooz.blogg.se/
Postat av: jag igen

Ser att jag är ganska trött. Korrigering till tidigare kommentar. "Jag trodde DET VAR måndag i söndags också". Såååååå :)

2008-11-18 @ 22:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0