Hej jävla vinterland

Det är snö till förbannelse ute!
Men jag är inte redo för vintern ännu!
Halva ´landet verkar ju vara i kaos av det här snöovädret..flygen inställda och sådär.
Älsk tog sig inte iväg förrens på eftermiddagen idag.

Jag har precis varit ute och skottat. Vi har ju beställt traktorskottning i år, och de var på förmiddagen och skottade så fint.
Men det är ju ändå alltid lite man måste skotta. Plogkarmar, runt dörrar och sånt.

Det ska komma nån snubbe och koppla nå el här ikväll. Men jag vet fan inte när han tänkt dyka upp. Och nu är jag less på vänta. Måste hinna på Konsum innan de stänger och sen tänkte jag faktiskt fara till mamma o pappa en sväng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0