En riktig slappardag

Ibland blir jag riktigt överraskad över hur lite man kan göra på en hel dag. Som idag, jag steg upp och gick istället och la mig i soffan. Mamma ringde och ville jag skulle följa på prommis, så jag gick och bylsa på mig ännu mer kläder, för att sen efter prommisen åter igen lägga mig i soffan. Här har jag nu legat större delen av dagen. Sett lite Desperate housewifes och High school musical (otroligt fåniga filmer förövrigt). Givetvis har jag åstadkommit en middag idag också, och nu nyligt bunkrat upp med ved på bron inför veckan.
Det värsta efter en sån här dag är att man inte är trött för fem öre när man väl ska sova. Tur jag är ledig imorgon med andra ord. Ska förresten försöka få komma till sjukgymnasten och knäcka ut ryggen imorrn. Är så less på att ha ont nu! Kvällarna är alltid värst, hela nacken ömmar och jag får huvudvärk. Säkert så att jag spänner mig hela dagarna för att jag har ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0