Är det aldrig helg?

Det blev inte att fara in till stan idag. Fick höra att det var halt ute, och med mina jättebra vinterdäck kändes det lite onödigt då. Jag har ju som sagt inga dubbar kvar på däcken, mönstret är förvisso helt okej, men jag vill helst ha dubb också.
Får se om man kan hitta sig några vinterdäck i rätt prisklass nån gång. Vill inte riktigt köpa några dyra eftersom jag räknar med att byta bil så småningom, och då känns  det som att kasta pengarna i sjön. Lär inte få tillbaka de när jag säljer bilen.

Men städat blev det däremot. Skönt att ha de bortgjort inför helgen. Längtar så mycket till helgen när älskling är hemma med mig:)

Snackade med brorsan idag också, ingen liten än. Men nu måste det bara vara nära. Nästa vecka tänkte jag fara och hälsa på när jag är ledig två dagar i rad, och då måste nästan liten ha kommit. Det kommer bli så myyys i så fall. Fast det blir det ju hur som helst med alla barnen. Men det är något speciellt med en alldeles liten en:)

Nä nu ska jag ta och slå igång senaste avsnittet av Desperate Housewifes tror jag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0