Älgkött

Det här har varit den längsta dagen på länge. Kanske för att jag var tvungen vara hemma och inte kunnat göra så mycket. Det är ju en sak att vara hemma och vara sjuk så man inte har krafter till något. Men idag har jag ju suttit hemma, fullt frisk fast utan att kunna röra huvudet. Jag kommer på så mycket jag vill göra men som inte går för att det gör för ont. Jag har roat mig med att klippa lite tovor från Saga. Det gick ganska bra ett tag, sen attackerade hon min hand. Lömsk som katter är. Med andra ord, en väldigt händelselös dag.
Nåja, imorrn ska jag och jobba iaf.

Imorrn kommer älsklingen hem också! Jag längtar så himla mycket! Och han kommer hem tidigt till och med, självklart så jobbar jag ju kväll då. Men han är hemma när jag kommer hem och de är så skön känsla bara det=)

Kvällen har varit lugn, fixat lite middag och matlådor och sett Grey´s. Svärfar ringde och bad mig komma över så jag var dit en sväng. Vi fick oss en hel kasse med älgkött. Alla möjliga olika bitar och massor med köttfärs! Så perfekt! Det tackar vi för! Finns det något godare än älgkött? Nä, jag tror inte det!

Nu kom Vilja och buffar på mig, dags för kvällspinkningen nu med andra ord.

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0