Mätning och synkontroll

Det är helt underbart väder ute. Men, (tänk att det jämt finns ett -men- med när det gäller väder!) det blåser svinkallt!
Och jag känner mig inte riktigt okej. Halsont och lite kraftlös. Tur att pappa var snäll att ta Vilja på promenad ikväll.

Imorgon är det dags för mätning, ska bli spännande. Bara lite jobbigt att det blev så sent på dagen. Ska kolla synen imorrn också så jag kan beställa nya linser. Minns knappt när jag kollade synen sist, 2 år sen kanske, om inte mer.
Kan vara behövligt även fast jag känner det svider lite i plånkan. Ska iaf be om riktiga dygnet runt linser, inte sånna som jag har som man kan sova med upp till en vecka, men dom man sover med i 30 dagar i sträck. Förstå så skönt, det ä'r ju ändå det jag gör nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0