Kvällsnöje en tisdag!

Då har vi varit på långpromenad. Var ner till Segerströmmen och hälsade på Nettan och Martinen sväng. Mycke fisk idag, dock bara en abborre än så länge. Men det var ändå rätt häftigt när håvarna blev halvfulla med fisk:)

Sen fortsatte jag och Vilja vår promenad ner mot hamnen där hon fick bada lite och sen gick vi ner till rodervägen och därefter hemmåt. Det var bara det att det helt plötsligt från ingenstans kom världens hagelskur över oss. Vilja tyckte nog det mest var kul, det tyckte däremot inte jag. Svinkallt och sjöblöt blev jag. Nåja, en ordentlig prommis fick vi iaf. Och nu är de sol igen:)

Jag upptäckte just att min dator har sorterat alla mina bilder jättekonstigt! Fattar ingenting av ordningen bilderna hamnat i. Jag skyller på LR när jag skulle importera bilderna dit igår. Nåja, de går alltid att fixa till.'


Håvning pågår!


Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Härligt med en långpromenad - och otroligt fina bilder!

2008-05-14 @ 23:19:12
URL: http://tumadre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0