Våren, hallå hallå hallå?

Nu är jag less på vintern! Det är slutet av mars och våren har inte behagat att visa sig! I natt har det snöat och blåst i drivor. Vart är solen och plusgraderna? Till valborg brukar ju all snö vara borta, men de känns lite tungt för det i år måste jag säga.
Nåja, hunden tycker i alla fall att de är kul med ny snön.

Idag ska jag fara iväg till Tvärån och mysa med barnen. Ska kanske fara in till stan en sväng innan och se om Granngården kanske har ett sele till Vilja. Skulle behöva ett nytt nu när hon växt ur det andra. Och ett strypkoppel. Jag tycker egentligen att strypkoppel låter väldigt hemskt, och det är inget jag egentligen vill använda, men förhoppningsvis kanske det kan ta bort det sista hon drar på promenader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0