Personalfest

Har varit på personalfest ikväll på Örnvik, och visst var det trevligt med femkamp och grillbuffé och sällskapa lite utanför jobbet. Men, de var grymt dålig uppslutning av personalen, så vidare mycket fest blev det inte. Fem kampen förlorade mitt lag stort däremot men det var ganska kul ändå:)
Och jag fick ju träffa min Malin en sväng så de var trots allt en bra kväll tycker jag:)

Igårkväll var vi och fiska nere vid träbron på Flarken. Jättehärlig kväll, fast riktigt kyligt i luften. Tog en hel del bilder när ljuset var så fint också.

Nåja, nu ska jag invänta att Erik kommer hem och sen blir det nog bums i säng eftersom jag ska jobba imorgon också. Men sen är jag ledig hela måndagen lång!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0