Hastigt köp

Har haft en skön ledig dag idag. For in till Piteå med mamma på morgonen och köpte lite sommarblommor att plantera i alla krukor här ute, och sen en sväng förbi hos mormor och morfar. Därefter sprang vi snabbt genom stan med lite ärenden och jag såg en annons om bärbar dator som jag nu funderat på så länge. Så, vi hoppade in i bilen och drog ut till Elgiganten. Köpte mig faktikst en dator (inte för att jag fattade något om den själv, men de lät bra iaf) och nu står den här. Jag vågar inte riktigt använda den även fast jag skulle vilja testa lite och känna på den typ. Men ifall jag ångrar mig så vill jag ju kunna returnera den.
Ikväll har jag passat på att plantera alla blommor jag köpte, och det ska man inte göra  i en vit tröja. Inte så svårt att räkna ut kanske iofs.  Sen kom Nettan och Martin förbi en sväng och surrade lite. Nu ska jag ta med mig Vilja en sväng ut och sen  dyka i säng. Börjar ju faktiskt tidigt imorgon!

Förresten skrämde Erik nästan ihjäl mig imorse när han skulle fara. Ja, de tog cirka en halvtimme innan mitt hjärta hade lugnat ner sig så jag fick fortsätta sova.

Och förresten nr 2 så fyllde Erik hela 26 år i lördags! Grattis älskling!
Och Malin fyller faktiskt år idag. Eller igår egentligen. Grattis till dig också vännen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0