Semester!

Äntligen är den här, Semestern! Som jag har väntat på den. Har fått se i princip alla från jobbet gå på semester och höra deras nedräkning, men idag var det min tur.
Känslan när jag kastade upp "Nästa kassa tack"-skylten för sista gångebn idag var underbar! Bara att veta att det är 3½ vecka tills nästa gång!
Kvällen spederande jag hos mamma och pappa och hjälpte till och tittade på när pappa byggde ut altanen. Mest tittande blev det ju förståss, eftersom jag hade en hund i kopplet hela tiden. Ville inte ha henne springades lös bland alla maskiner pappa höll på med. Sen for ajg till Cafet och höll Nettan sällskap tills hon stängde.

Nu ska jag snart hoppa i säng så jag orkar upp i tid imorgon. Ska in till Piteå med mamma och hälsa på hos mormor och morfar en sväng.


Kommentarer
Postat av: Erica

Måste fråga en sak... har detta ställe slutat med att man kan söka efter folk eller är jag blind?? :P

2008-07-19 @ 10:01:47
URL: http://iricha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0