Vattensvans

Är lite piggare idag, och tur är väl det. Jag har precis diskat undan och skrivit en handlingslista så nu återstår det bara att få älsk att komma och dricka sitt kaffe så kan vi rulla iväg. Jag har egentligen ingen vidare ork att fara, men jag måste ju lämna igen kjolen och de. Och handla mat tills imorgon. Men, det hade varit skönt att bara få ligga i soffan och friskna till lite mer.

Vilja har drabbats av vattensvans. Den bara hänger. Tydligen är det rätt vanligt bland retrievrar. Det ser..ovanligt ut, minst sagt. Jag menar, hennes svans brukar konstant vifta och nu slokar den bara. Nåja, förlamningen brukar tydligen släppa efter någon dag. Så vi får hoppas det är snabbt övergående för henne nu. Ser att hon har lite jobbigt just när hon ska sätta sig eftersom svansen är ivägen då.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Naw hoppas ni båda två känner er bättre snart!

2009-01-01 @ 21:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0