Slut i huvudet

Har varit och umgåtts med mina tjejer ikväll:) Alltid så kul att träffa dem, det händer så sällan tyvärr. Senast var förra året i december. Visst springer jag väl på nån någon gång ibland på stan och så. Men det blir mer och mer sällan. Och Elin var ju uppe över julen, så kul att se henne!
Däremot har jag varit så himla trött hela kvällen. Blev helt slut i skallen på jobbet, plus att jag sov dåligt natten till idag. Var förresten fullt ös på jobbet idag. Jag fattar inte att folk alltid är ute i sista sekund när det gäller julklappar? Jag är så glad att vi är färdiga med allt!

Nu ska jag iaf krypa ner i sängen, huvudet värker och ögonen vill bara falla igen. Älsk ölar med jobbet, men jag tror nog han kommer så småningom. :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0