Lite mindre kry

Mäh, inte riktigt kry idag, Vaknade imorse och mådde så illa. Funderade både en och två gånger på om jag verkligt skulle stiga upp och fara till jobbet. Efter många om och men så stod jag påklädd och funderade på om frukosten skulle komma upp igen. Men den höll sig kvar så jag drog till jobbet! For dock hem vid 15, för magen kniper och är inte riktigt som den ska. Och jag är så trött. Ögonen vill till att ramla igen hela tiden. Nåja, jag har tagit några tabletter nu så förhoppningsvis är det bättre tills imorgon. Jag vill inte missa att jobba en söndag! Mycket pengar ju!

Igår blev vi bjudna på middag hos Eriks föräldrar. Det blev orre, tjäder och nån mer fågel som Vilja har varit med och jaktat ihop under höstan. Ruskigt gott!
Nä, nu ska jag lägga igen ögonen en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0