Hej vintern?

Okej, jag är inte värsta bästa kompisen med vintern måste jag väl erkänna, men det här är ju verkligen skit! Har nu det vita fanskapet väl ramlat ner, så låt det ligga för gudsskull! Inte ska de vara blida och regna i flera dagar just innan jul? Det är ju ärligt talat helt galet. Och så jäkla kul det blir efter vägarna också, isbana och mörkt. Nä, snön hade gärna fått ligga kvar.

Hur som haver, nu är det bara en kväll kvar! Sköönt! Det går ändå oväntat bra att jobba en timme längre på kvällarna, men fyra kvällar i rad är lite drygt. Och imorrn när jag kommer hem är det snart fredag, och på fredag kommer min älskling hem! Och länge får jag ha han hemma! Han har ju julledigt i 17 dagar, livet är inte alltid rättvist, men jag är nöjd bara jag får ha han hemma ju:)

Nu ska jag ta och röra ihop lite middag, tänkte mig taco för jag har varit så grymt sugen på det i flera dagar nu:)

Kommentarer
Postat av: Nettan

Ja visst är det förjävligt med plusgrader och regn dagarna innan jul! Grrr

2008-12-18 @ 11:40:09
URL: http://nooz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0