Tillbaks till verkligheten

Så var dag nr två efter semestern avklarad. Det är egentligen otroligt att det känns som att man inte varit ifrån jobbet i tre veckor. Påväg dit igår kändes det precis som att jag kört vägen hela sommaren, och samma när jag ställde mig i kassan. Som att jag hade stått där dagen innan. Men, det är ju så, som Chefen sa "Här är allt sig likt". Jo, absolut, det var det. Bortsett från att endel sommarjobbare hunnit sluta och att det kommit in några nya varor inför katalogsläppet.
Och att Johanna snart slutar då förståss. Usch, kommer bli trist utan henne. Men det är ju roligt för hon, och det är ju huvudsaken! =) Plus att det eventuellt innebär att jag får fortsätta. Det hoppas jag verkligen på. Fast jag hade allt velat ha kvar henne där ändå.
Nåja. Nu är det snart torsdag, och SOM jag längtar! Snart är han här igen! Min älskling!
Och det innebär att det snart är helg också, ska bli skönt. Blir nog loppis på lördag som det ser ut nu. Vädret verkar ju lovandes iaf!

Kommentarer
Postat av: Madde

Vi har hus i Skelleftehamn, lite utanför Skellefteå mot havet. Jag har bott i Skellefteå i fyra år men i huset bara tre månader. Skönt med hus! Jag har läst butikschef och blev klar förra våren och sen kom ju pojkarna så jag har inte jobbat än, men jag hoppas det dyker upp något nu.

2008-08-14 @ 07:37:11
URL: http://maddekjell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0