Ni är guld värda

Jag är så lycklig över att jag har alla underbara vänner i mitt liv. De som finns där. Dit jag kan ringa även fast jag är ledsen. Som lyssnar och som kan få mig att skratta och le. Det är guld värt. På alla sätt.

Just nu är jag lite ledsen över det som händer. Jag vill inte vara det, jag vill kunna vara stark och inte grina hit och dit. Men sanningen är ju så att jag känner mig ganska överkörd just nu. Besviken. Och även fast jag vet innerst inne att det inte stämmer, så gör det ont. Jag vet att jag inte gjort fel, men att få det kastat i ansiktet sådär,det känns trots allt. Som att man inte kan nånting. Jag är rätt säker på att jag vet varför de gör så här, men de kommer de aldrig säga.
Men, jag bad om en förklaring och jag fick en. Kanske jag ska vara nöjd där?



Min älskling är underbar. Han finns där för mig. Jag älskar honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0