Höstväder

Tala om att det är riktigt höstväder nu. Det har regnat konstant hela dagen igår och verkar ska göra det idag också. Egentligen spelar det mig ingen större roll, jag sitter ju ändå mest inne eftersom jag är sjuk. De enda svängarna jag gör utanför dörren är ju för att rasta Vilja. Hon tycker nog förövrigt att jag är svintråkig när jag är sjuk.
Men jag tycker ändå att sommaren var lite väl kort i år.
Jag drömde i natt att vi for till Kreta med Eriks familj, den 4:e juli. Det var jättevarmt och härlig, och vi bodde på samma hotell som på Corfu. Hur som helst så kan vi ju konstatera att det var ju absolut ingen sanndröm eftersom vi redan har passerat det datumet för över en månad sen.

Jag funderar på hur jag ska göra imorgon. Jag vill och jobba känns det som. Men samtidigt känner jag mig fortfarande knäckt i kroppen. Och jag har huvudvärk och äcklig hosta. Den där jävla huvudvärken har suttit i sen i söndags. Jag är less, minst sagt. Men, jag är åtminstonde inte lika hes längre! Och det är så jävla skönt att nånting verkar gå åt rätt håll.
Vi får väl se, jag behöver ju inte ringa jobbet riktigt än, jag kanske känner mig piggare innan dess.

Nu ska jag iaf leta fram lite lunch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0