Beställt kläder!

Hemma igen efter några timmar hos mamma och pappa.  Blev bjuden på middag, skönt att slippa laga mat när man är sjuk. Passade även på att beställa lite kläder från HM. Hittade passande nog även några lite koder så jag kom undan 125kr billigare:) Helt perfekt. Nu hoppas jag bara kläderna passar också, skulle vara guld att ha något vettigt att ta på sig när vi far till Sthlm.

Jag ska vara hemma från jobbet imorgon också. Jag känner mig inte alls pigg än, och jag är fortfarande hes. Ibland hör man inte vad jag säger, kommer bara lite väsandes ljud. Helt sjukt tycker jag, för jag har ju inte ens haft ont i halsen. (Vilket jag ´bara ska vara tacksam för)
Nu ska jag se nått avsnitt av Hells Kitchen innan jag ska sova. För jag är ruskigt trött trots allt jag sovit de senaste dygnen. Jävla förkylning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0