Morgonstund...

Jo, fast idag var det ingen rolig morgon. Vaknade med en ordentlig huvudvärk. Nåja, det kanske ger med sig efter frukosten.
Ska jobba kväll idag igen. Är hyffsat less på kvällspassen kan jag lova. Igår började vi ju redan från åtta på morgonen också eftersom vi skulle ha kassamöte. Blev en ganska seg dag. Och att snön vräkte ner gjorde ju inte humöret något bättre direkt. Idag verkar det åtminstonde bara flinga lite. Men jag är så less! Ska aldrig den här snön försvinna? Kommer aldrig vara borta till Valborg, för så fort det tinat nån dag så vräker det ner minst en decimeter med ny snö.
Idag ska vci och fördriva lunchen på exotic, tala om golunch:)

Idag kommer älskling hem också. Mysigt! Och jag är ju faktiskt ledig i helgen så vi hinner vara med varandra lite! Mysigt:)

Nu har ägget kokat klar, så dags att äta frukost och sen ut på promenad med Vilja.

Kommentarer
Postat av: Natalie B

God morgon!

Om du inte redan deltar, får du gärna vara med i min tävling http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!!

Annars önskar jag dig bara en fin dag!

2008-04-10 @ 10:39:10
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0