Happy days!

ÅÅh vad det är härligt ute! Jag är så lycklig och glad! Det rinner vatten för fullt i dikena och blir stora vattenpölar över allt! Tänk att man kan bli så lycklig av så lite! Vilja och jag gick på promenad, hamnade hos mamma och pappa på deras altan där vi njöt i solen ett tag.


Måste leta fram nån bild på akvariumet också och skicka till Chefen. Hon ville se nå bilder på det. Tänkte att det kanske är roligare att se nå bilder på det när det är igång än när det är helt tomt. Men jag vet inte om vi har nå speciella bilder på det egentligen. Kanske från när vi hade våran Red Tail.

Nu ska jag gå ut i det underbara vädret igen! Börja bära ut lite saker till garaget kanske. Och kanske plocka fram vårat café set och ställa vid husknuten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0