Frunch

Oj, jag vet inte vad jag ska göra idag. Jag hade ju planerat efter att det skulle vara mulet och regn idag som de har visat, men nu är det strålandes sol istället. Dagen skulle ju ägnas åt att städa utav tusan, men nu då, nu vill jag ju helst av allt vara ute. Vi får se vad det blir.
Syrran kommer en sväng idag. Och sen ska jag ut och gå. Köpte ju en stegräknare i lördags så nu är tävlingen i full gång:) Och sen ska jag och äta hos mamma och pappa tänkte jag. De skulle äta så himla god mat och det känns som att jag vill passa på nu:) Imorgon ska jag ju på Prenet igen. Känns nästan lite nervöst. Kommer dock inte köra igång förens på torsdag. För på onsdag är det Valborg och då ska vi ju på 30-års firande så då vill jag ju helst få äta och dricka vad jag vill. Nåja, jag är trots allt riktigt laddat inför en ny sväng med Prenet så jag tror det kommer gå bra!

Nu är det dags för frukost. Nästan så man måste kalla det frunch idag. Sov alldeles för länge, men jag tror jag behövde det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0